Friday, January 6, 2012

Video: Askar Israel lari lintang pukang dibaling batu oleh kanak-kanak





KLIK UNTUK TABUNG BLOG INI

3 comments:

Anonymous said...

patutlah diorg marah....tanya askar2 kita, mereka marah tak kalau ada org baling2 dia/lastik dia macam tu sedangkan dia ada senapang dan meriam yg membolehkan diorg menembak.....Kalau tentera israel itu tidak membalas bermakna mereka org baik2....

adnan

Anonymous said...

apalah. dah depa datang dulu jajah negara orang palestin secara haram selama 60 tahun bunuh orang tak tentu hala. mana taknya org lain marah? baling batu ja pun. diorang siap bom bakar bunuh. adoi la...

amin IL.

Anonymous said...

patutlah diorg marah....tanya askar2 kita, mereka marah tak kalau ada org baling2 dia/lastik dia macam tu sedangkan dia ada senapang dan meriam yg membolehkan diorg menembak.....Kalau tentera israel itu tidak membalas bermakna mereka org baik2....

adnan

Bodoh siapa cakap mcm di atas ni..
Bangsa/penganut Yahudi ini xada yg baik... kecuali yg Diberikan Hidayah dr Allah ja. dah terang dlm hadis bangsa tu wajib diperangi...
nak bela pasal apa??..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template