Thursday, January 12, 2012

Berkahwin dua kali dengan orang yang sama, tetapi dengan jantina yang berbeza

Bagaimana rasanya berkahwin dua kali dengan orang yang sama, tetapi dengan jantina yang berbeza? Anne Watson menyatakan agak sukar, tetapi perasaannya terhadap suaminya yang kini menjadi perempuan tidak berubah.

Jayne dan Anne Watson merayakan ulang tahun perkahwinan yang kesembilan dengan mengemas kini janji perkahwinan mereka. Kemas kini janji nikah ini dilakukan setelah Jayne berubah menjadi perempuan. Demikian dilaporkan oleh The Mirror, Minggu (8 / 1).

"Pada awalnya Anne sangat terkejut apabila saya menyatakan ingin mengubah jantina saya," kata Jayne Watson (43), bekas pemandu bas yang biasa dipanggil Barry. "Pernikahan kami telah mengalami banyak masalah dan Anne mengira saya berasmara dengan perempuan lain. Padahal, saya ingin menjadi perempuan. Akhirnya Anne boleh menerima idea itu, "kata Jayne.

Akhirnya kedua-duanya bekerjasama untuk mewujudkan keinginan Jayne. Pasangan itu bertemu melalui kenalan jodoh di surat khabar. "Perlahan saya menyedari bahawa walaupun suami saya ingin menjadi perempuan, perasaan saya terhadapnya tidak berubah," kata Anne. Diterjemah dari kompas

note: macam-macam perkara bodoh berlaku dalam dunia ni angkara buatan manusia. 
KLIK UNTUK TABUNG BLOG INI

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template