Saturday, September 17, 2011

TPM kena kutuk kaw-kaw oleh Zaharin

Muhyiddin digelar anak paria






  • ‎16 September 2011 bermula konspirasi hendak menjatuhkan PM Najib olehMuhyiddin Yassin, dgn perlantikan setiausaha dan bendahari bekas banduan politik wang dan seorang yd diadukan melanggar perlembagaan UMNO, maka dengan sendiri Parlimen Bandar Tun Razak yg dinamakan sempena bapa PM Najib dgn mudah akan dimenang oleh pembangkang. Maka Muhyiddin Yasin akan minta PM Najib letak jawatan saperti yg pernah dia lakukan kpd Abdullah Hj Ahmad.
    13 hours ago near Kuala Lumpur · Privacy:

    • 16 people like this.

      • Mokthar Mork ala udah2lah bang...buat malu parti jeee....
        13 hours ago ·  1 person

      • San Hass udahhhlahhhhh...maluuuuuuuuuuu
        13 hours ago

      • Mokthar Mork kalau pandangan u menyumbang pd kekuatan parti itu ok lah tp menjurus pd kepeentingan peribadi...lama-lama ketahuan juga kan...kami ni pun lah tak ada akses pd pm dan tpm...kami tak mau saja...bawak2 bertenanglah bang...muhasabah diri...
        13 hours ago ·  3 people

      • Ahmad Zaidie Ramlan Abg Zaharin Mohd Yasin....TSMY tu dah sedia ke nak jd PM...?????
        13 hours ago

      • Zaharin Mohd Yasin Yang memalukan parti bukan saya, yg memalukan parti muhyiddin sendiri, apakah tidak, mokhtar samad dijatuhkan hukuman bersalah politik wang tahun 2009, digurgurkan jawatan Ketua UMNO Bahagian, kemudian arahan muhyiddin lantik jd bendahari.Selama enam bulan jadi bendahari, satu sen pun tak ada sumbangan pada UMNO, lepas itu ada kes buat rumah banglow atas tanah balu. Apa bendanya ini? Lepas itu bertanding G7. segi perlembagaan parti tak boleh tetapi muhyiddin kata boleh. Amil Salleh ada dua tuduhan politik wang..yg pertama didapati bersalah, dlm rayuan lepas, kedua didapati bersalah dan rayuan ditolak. Syed Abd Rahman di adukan politik wang kepada mesyuarat wanita umno. Tidak di ambil tindakan.. Bertiga ini buat perhimpunan ketua2 umno cawangan.. Jgn ada mesyuarat persidangan umnk cawangan. 18 UMNO Cawangan tidak bermesyuarat, muhyiddin tidak ambil sebaran tindakan.. Akhirnya saya pasang perangkap. Tertangkap konspirasi.. Pihak PKR di bdr tun razak.. Menceritakan hal tiga orang ini sahaja terlalu sukar utk BN menang. Jika bdr tun razak kalah. Maka muhyiddin boleh kata.. Oranb ta mahu terima idea 1 Malaysia.. Mereka yg banya komen dan tidak bersetuju cara saya.. Jumpa saya dan tengok dokumen tudohan saya ini. Jika muhyiddin ini tidak bodoh sombong.. Dia boleh panggil saya berjumpa.. Sudah satu tahun krisis di bdr tun razak ini, muhyiddin tak berbuat apa2 di berlagak dgn jawatannha dan mencari kekayaan saperti mana sudah menjadi buah mulut orang anak dan menantu terlibat dlm banyak perniagaan.
        13 hours ago ·  3 people

KLIK UNTUK TABUNG BLOG INI

1 comments:

misnona on November 12, 2011 at 6:31 PM said...

ofis kat Hospital KL ada lagi ke? Tengok tutup semanjang. Dulu tu tempat kita orang lepak digerai bawah. Alahai...begitulah politik bang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template