Thursday, June 9, 2011

10 Biasiswa pelik untuk melanjutkan pelajaran contoh biasiswa penyakit asma(tapi di luar negara)

HHRS 2.0 - Ramai yang kecewa kerana tidak berjaya mendapatkan biasiswa untuk melanjutkan pelajaran mereka walaupun mereka terdiri daripada latar belakang akademik yang baik, cemerlang, gemilang dan terbilang walaupun disertakan surat sokongan ketua kampung.

Di beberapa negara, terdapat bahagian biasiswa yang pelik untuk pelajar melanjutkan pelajaran dan anda tidak perlu akademik secara luar biasa. Anda hanya perlu mempunyai beberapa ciri-ciri khas atau hobi. Beberapa jenis biasiswa yang pelik adalah seperti berikut.


1. Biasiswa Orang Kidal
Kerana pelajar kidal begitu banyak, biasiswa ini ditawarkan oleh Juanita College di Pennsylvania, adalah salah satu biasiswa yang paling umum dan dicari.



2. Biasiswa Kedai Ais Krim Nasional
Jika anda bekerja di beberapa kedai ais krim, anda mungkin memenuhi keperluan untuk biasiswa ini. Jika anda cukup beruntung, majikan anda mungkin akan mengesyorkan anda, dan anda mungkin mengambil satu daripada 17 $ 1,000 biasiswa.
3. Biasiswa Patrick Kerr Skateboard

Satu lagi biasiswa yang luar biasa. Biasiswa ini dapat berguna bagi mereka yang memiliki bakat skateboard
4. Biasiswa Nama Pelajar Yang Pelik
biasiswa ini ditaja oleh Universiti Loyola di Chicago diberikan kepada pelajar dengan nama-nama terkini yang paling tidak biasa, yang terbaik setakat ini adalah nama "Zolp"
5. Biasiswa Asma
Alergi anda boleh mendapatkan jumlah biasiswa yang besar. American Academy of Allergy, Asma dan imunologi terutama bertanggung jawab untuk menaja biasiswa unik ini.
6. Kontes Beasiswa Stuck at Prom Duck Brand Duct Tape
Para pelajar membuat dan memakai pakaian formal untuk bersaing mendapatkan hadiah biasiswa $ 2,500. Hadiah kedua dan ketiga adalah untuk mendapatkan beasiswa sebanyak $ 1,000 dan $ 500 masing-masing.
7. Perlawanan Kejohanan Poker Online ( ini duit haram, jangan...)
Jika anda adalah seorang juara di dalam permainan poker, ini adalah kesempatan emas anda untuk memenangi jumlah besar sebagai hadiah biasiswa.
8. Biasiswa Orang Vegetarian
biasiswa ini ditaja oleh Vegetarian Resource Group hanya untuk orang dengan kebiasaan hanya makan sayur-sayuran.
9. Biasiswa Kelab Mahasiswa Tertinggi Antarabangsa
Pelajar yang mmpunyai ketinggian tubuh badan berpeluang untuk memperolehi beberapa biasiswa yang bagus. Biasiswa ini pada dasarnya hanya mempertimbangkan quality seorang mahasiswa iaitu 5'10 "bagi pelajar perempuan dan 6'2" untuk pelajar laki-laki.
10. Biasiswa Ketepatan Meramal Masa Depan
Biasiswa ini agak sedikit berbeza dari apa yang namanya anugerah, pertandingan yang dianjurkan ini sebenarnya adalah untuk mahasiswa yang tertarik dalam ilmu ekonomi. Peserta diharuskan untuk 'membeli dan menjual "ramalan masa depan hanya sebagai salah satu akan membeli saham.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template