Sunday, May 29, 2011

Spongebob dan Illuminati


Spongebob berjalan menuju Pintu Mata Satu
HHRS 2.0 - Pencarian melalui subliminals Illuminati dalam mengungkapkan Spongebob dan Patrick melalui karpet berpola catur (hitam-putih, mewakili persilangan dua dimensi, dimensi manusia dan dimensi lain, biasanya dipergunakan untuk ritual pemanggilan setan). Karpet ini menuju pintu untuk bertemu Mata Satu (Dajjal)

Spongebob dan Patrick dan menyatakan "oleh perintah dari The All-Seeing Eye (Mata Satu)" sambil membungkuk & mengenakan topi fez dengan Satu bola mata diatasnya ... ke seluruh episod tentang Squidward's Freemason seperti Cephelapod Lodge lengkap dengan All- Seeing Eye dan Piramid Illuminati.
Spongebob Illuminati Mata Satu

Spongebob Illuminati Antikristus Dajjal
Saat Spongebob dan Patrick terkurung di kedai mainan, terdapat banyak mainan Piramid Illuminati


Spongebob Illuminati Antikristus Dajjal

Lalu cuba anda lihat character lucu musuh mr. crab ini.



Mahkluk ini bermata satu sama seperti All-Seeing Eye. Hmmm ... Dan Cuba kamu ingat saat ketika menonton spongbob, Pada saat itu Plankton mempunyai Mind Control Shampo yang ada kaitanya dengan Mind Control Slave.

Sebenarnya masih ada banyak lagi konspirasi spongebob, Seperti 7 tokoh utama Dalam cartoon itu mewakili 7 dosa besar, dan masih banyak lagi. (disusun dan diterjemah dari yasirmaster)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template