Monday, March 21, 2011

Banyak persoalan mengenai video seks



Untuk kali kedua dalam tempoh kira-kira empat tahun, negara digemparkan dengan klip video seks yang didakwa membabitkan ahlipolitik terkemuka.

Kali ini, video tersebut didedahkan kepada pihak media di sebuah hotel mewah di Kuala Lumpur hari ini.

Manakala majoriti wartawan yang menonton video tersebut hampir pasti identiti ahli politik yang didakwa itu, namun masih banyak persoalan mengenainya.

Siapakah 'Datuk T'?

Orang yang menganjurkan tayangan video tersebut, hanya mahu dikenali sebagai 'Datuk T' dan dia amat berhati-hati untuk mendedahkan lebih banyak lagi tentang dirinya.

Bagaimanapun, yang pasti ialah Datuk T telah dengan teliti merancang pendedahan hari ini dan telah menempah sebuah bilik berharga RM1,350 di hotel mewah Carcosa Seri Negara untuk mendedahkan video tersebut.

Dia sentiasa diiringi dua pengawal peribadi dan enggan mendedahkan apa-apa ketika ditemui, dan hanya mengulangi apa yang dinyatakan dalam kenyataan bertulis kepada media, atau mendedahkan apa kaitannya dengan ahli politik yang didakwa terbabit dalam klip video tersebut.

[Baca berita penuh]

2 comments:

penemuan luar biasa.. on March 21, 2011 at 11:24 PM said...

mcm2 penemuan luar biasa zaman skang nih.. jom tengok!!!

leekonyou on March 22, 2011 at 6:05 AM said...

Tuesday, March 22, 2011
KISAH BENAR VIDEO SEKS ANWAR.(KONSPIRASI TERBARU CIPTAAN ANWAR)
seharian kami menggodak berita untuk mendapat maklumat sebenar kes video seks anwar.

secara jujur kami katakan, 24% dalang disebalik isu video ini berpunca daripada internal problem (masalah dalaman) yang cukup meruncing dalam pkr.

manakala 75% konklusi yang kami memperolehi mengatakan teori sun tzu art of war yang pernah menyatakan akan taktikal untuk menumpaskan musuh adalah dengan mencederakan diri sendiri. dengan kaedah sebegini, maka fokus musuh dapat di alpa kan buat sementara waktu.

aku memberikan beberapa teori untuk rakyat berfikir.

harus diingat, bila memikirkan tentang anwar anda harus berfikir di luar kotak.

bila aku melihat kelibat saifudin nasution semasa press conference video seks tadi, teringat aku akan cerita lama.
cerita semasa kami dalam pkr. pada waktu itu saifudin adalah calon pkr untuk dun lunas. dalam ceramah terakhirnya, di depan ribuan penyokong dia berpura-pura menjawap panggilan telefon. diperbualkannya dengan penuh serius dengan mimik muka penuh kerisauan.

selang 2minit, dia berhenti bercakap. audience mula tertanya-tanya apasal dia berhenti.

lalu diumumkan di khalayak umum bahawa umno sedang menghantar puluhan bas yang kononnya membawa pengundi hantu.

kecoh prk lunas. insiden keganasan semasa prk lunas sudah termaktub dalam sejarah.

kami bertanya saifudin, betul ke ada bas yang membawa pengundi hantu ?

DIA JAWAP TAKDE...POLITIK SENSASI YANG MENCETUSKAN PANIK DIAJAR SECARA BAIK OLEH ANWAR IBRAHIM.

jelas keputusan prk lunas berpihak kepada saifudin, dengan majoriti tipis.

permainan decoy (helah) yang penuh gempak adalah nyawa hidup pkr, sebut anwar ibrahim.


disinilah kelicikan anwar bermain isu ,menutup isu dan mencipta isu.

...............................

1) pemecatan anwar kata ini fitnah, namun akhirnya kita tahu siapa dia.

2) mata lebam anwar kata polis jahat,tetapi sebenarnya dia provoke rahim nor.

3) arsenik anwar kata dia diracun,tetapi sebaliknya dia mahu gabungan pembangkang bersatu.

4) 16 september dia cipta kerajaan tumbang,namun sebaliknya dia mahu menutup isu liwat.

hari ini stail politik murahan ala propaganda tepi jalan mula dilakukan anwar.

video seks saya tidak benar. jika ditakdirkan datok T tidak mengotakan janjinya untuk mendedahkan video itu selepas 7 hari...

anda rasa siapa yang bakal kena ? umno jugak. typical stail politik pakatan, semuanya salah umno.

anak dorang berak cair pun disalahkan umno. konek orang pas tak naik pun disalahkan umno.

dah nampak game ini.

jadi gap, kenapa video seks ini diletupkan ?

tuan-tuan yang dihormati, ingat tak lelaki bernama azmin ali.

anwar sanggup mati kerana azmin ali. kasih sayang mereka tak boleh dipisahkan.

sehari dua lagi hakim kes liwat akan memberikan keputusan samada anwar wajib beri DNAnya kepada mahkamah .

DNA ini bukan sahaja melibatkan kes anwar meliwat saiful , sebaliknya melibatkan persoalan siapa ayah afifa, anwar ibrahim atau azmin ali.

AZMIN ALI ARAHKAN ANWAR JANGAN BERI DNANYA !
teori kami yang lengkap ini menyatakan secara konklusif, isu video seks ini sengaja dibuat bagi menutup cerita desakan rakyat yang mahu anwar memberikan DNA nya kepada mahkamah.

kami cabar dato T, jangan jadi pembohong dan agen penipu yang berkerjasama dengan anwar.

jika benar kamu ada video tape skandal seks anwar, dedahkan pada umum.

percayalah lepas 7 hari, datok T ni takkan keluarkan bukti sepertimana yang dijanjikan.

fokuskan pandangan rakyat terhadap isu sebenar, anwar wajib berikan DNA nya kepada mahkamah !

kepada datok T, selagi video seks ini tidak diedarkan kepada rakyat selagi itu kami akan panggil kamu penipu besar, namun sekiranya sudah tersedar klip video seks itu dan terbukti suspek yang disyaki itu anwar ibrahim, maka aku akan tarik balik artikel ini.
Posted by GAP KEMBALI at 2:54 AM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template