Sunday, February 6, 2011

Nak marahkan Tok Ai buat apa? yang dipersalahkan puak-puak b#@4% ni.


Tengok makcik sebelah Cikgu Mala tu, tengok muka pun dah tahu. Sah-sah lah penyokong UMNO tegar. Banner depan rumah pun belum ditanggal lagi. Dah kena landa bah besah pun banner Tok Ai masih tergantung di depan rumah. Aku tak percaya langsung makcik tu. Menyesal lah konon undi Tok Ai.

Dah kena musibah, baru nak menyesal. Tak boleh percaya langsung lebih-lebih lagi penduduk felda. Masa ni menyesal lah. Tapi bila nak pilihan raya balik, di baginya UMNO beras sekampit, biskut cap ping pong setin sokong balik UMNO. 


Tengok, yang biru tu sah lah bendera BN masih terikat kat depan rumah tu. Mana Tok Ai? mana pergi Chua Ko Ket? mana pergi Muhyidin? mana perginya puteri-puteri gedik UMNO? tapi mereka kata kat hangpa, pergi mampus lah  hahaha...


Yang nampak muka, Pakatan ni lah juga turun membantu. Pakatan ini lah juga mereka sisihkan melalui undi mereka. Dasar melayu felda. Memang tak boleh percaya punya lah.

1 comments:

azmie said...

cikgu makrof pun satu hal. dok rumah la, kan ke sakit. buat apa pi tolong org kena banjir tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template