Wednesday, February 16, 2011

AS Yahudi APCO tiru cara Mesir untuk gulingkan Iran

Image

AS proksi APCO Yahudi Israel tidak menggunakan pendekatan peluru, bom atau senjata kimia untuk menewaskan Ahmadinejad tetapi puak-puak gembala dajjal ini menggunakan cara Mesir dan Tunisia. Pendekatan yang sangat baik. Tiada kematian dikalangan askar AS dan juga tidak memerlukan kos tinggi.

Ternyata, Twitter: @ USAdarFarsi dan @ USAbilAraby adalah senjata yang cukup baik bagi mengerakkan rakyat Iran yang kurang cerdik merusuh di jalan raya. Kena kelentong habis. Percaya propaganda orang kapir. Dan yang menyedihkan lagi, senjata Twitter AS ini dilancarkan ketika saat umat islam menyambut Keputeraan Nabi Muhammad.

Kami ingin menjangka mereka yang menghabiskan waktu mereka secara online untuk mendengarkan, untuk menyampaikan pandangan dan nilai-nilai AS, dan berinteraksi sementara kami bekerja untuk memajukan masa depan yang lebih baik dan lebih sejahtera.”kata Judith McHale

Ternyata rakyat Iran tertipu dengan gerakan Illuminati ini. Kognitif mereka disonansikan oleh pihak AS. Mike Hammer juru cakap luar AS mengatakan program Twitter tersebut menawarkan lebih banyak hubungan langsung dengan warga Iran dalam usaha menggulingkan Ahmadinejad.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template