Monday, January 10, 2011

Situasi Aduka Taruna Ada 3 Pembolehubah


Nak kritik presiden, nak kritik sape2 tak ada masalah tapi kena ada adab la. Kalau dengan UMNO/BN tak perlu beradab. Kasi pukul habis.

AT selalu menggunakan pendekatan pembolehubah untuk menjelaskan sesuatu situasi. Sini pemboleh2ubah untuk situasai AT
Siapa budak sains depa tau untuk apa pembolehubah itu. Kita mulakan dengan hipotesis dulu.

Hipotesis: Semakin kurang ajar AT terhadap presiden PAS, semakin marah penyokong2 Pas.

1) Pembolehubah yang dimalarkan: masjid rusila dan jemaah masjid

2) Pembolehubah yang dimanipulasikan : Presiden PAS Abdul Hadi Awang 

3) Pembolehubah yang bergerakbalas : AT dipukul

Kesimpulan: Aduka Taruna dipukul kerana mengkritik Abdul Hadi Awang. kahkah kah...

5 comments:

kembara putih on January 10, 2011 at 1:01 PM said...

Pembolehubah, angkubah dan kubahnya Aduka makan penumbuk dan pelempang.

HHRS 2.0 on January 10, 2011 at 2:21 PM said...

itu lah pasal politik ikut bijak sendiri

Anonymous said...

salam AT...tahniah kerana menjadikan diri anda dihentam...nak kritik agak2lah bro..kalau TG Hj Hadi dibalunnya habisan...dah benci sangat ke???kalau mcm tu apa kata nko pulak masuk bertanding presiden Pas..ada berani

HHRS 2.0 on January 10, 2011 at 4:54 PM said...

kritik, kita boleh kritik. kritik perkara yg sihat. tak salah. sape2 pun kita boleh kritik. tapi beradab la, ini hentam tak ingat perasaan geng sendiri

ANAKSENGAT' ( Barua umNO kata nama aku Faizol) on January 11, 2011 at 12:46 AM said...

Dia ni suka berimaginasi..baca tulisan dia... benda tak wujud dia bayangkan... kire macam sawan babi le...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template