Wednesday, January 19, 2011

Kata-kata ALPOK

"Jangan cuba nak cabar saya, kalau saya dedahkan segala-galanya, ada orang yang demam nanti," Najib

Anwar dah cabar Najib berdebat.  Najib pulak cakap besar, banyak cakap. Dia lah menteri yang tahu segala-galanya. Maklumat semuanya ada dalam kepala hotak dia. Kalau berdebat Anwar boleh demam. Bila dah banyak cakap, maka terserlah kebodohan dan kebapokkan Najib ini. Bila dah banyak maklumat tu, sebarkan je lah dalam debat. Jangan banyak bercakap. Ini taraf Perdana Menteri, bukan taraf pencacai-pencacai. Kenapa nak takut. Jangan takut terima cabaran dan kurangkan bercakap.

'Jangan debat, nanti demam'

LABIS 18 Jan. - Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak perlu mendesaknya untuk berdebat kerana beliau mempunyai pelbagai maklumat yang boleh menyebabkan ketua pembangkang itu 'demam' jika dibongkarkan ketika berdebat.
Perdana Menteri berkata, beliau tidak gentar berdebat dengan Anwar tetapi menyifatkan tindakan berkenaan hanya membuang masa kerana pembohongan ketua pembangkang itu dan kegagalannya menunaikan janji.
"Sudah cukuplah pembohongan, janji banyak tak boleh buat, ini nak debat dengan saya pula, buang masa. Saya boleh debat dengan dia, saya tak takut, saya dengan menteri saya tahu segala maklumat.
"Jangan cuba nak cabar saya, kalau saya dedahkan segala-galanya, ada orang yang demam nanti," katanya. baca lagi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template