Wednesday, December 22, 2010

Wabak baru: Sindrom bodoh belum diiktiraf WHO

Kesian Zul Kulim. Dah berjangkit dengan sindrom bodoh UMNO. Peguam bodoh tak heran, ahli agama yang join UMNO juga turut terkena sindrom berbahaya ini. Kesian. APCO sebuah organisasi Yahudi telah pun terkena penyakit sindrom bodoh UMNO. Kepala hotak yahudi yang bijak pun telah jadi bodoh akibat sindrom ini. Apa punya suwei UMNO ni. Macam mana APCO nak tutup rahsia israel yang terdahulu mencipta slogan keramat yahudi itu.

Najib berulang-ulang kali bercakap perkara yang sama di media pencacai bahawa beliau lah yang mencipta slogan keramat itu.  APCO dilihat tak boleh buat apa2, buat bodoh je lah sebab satu dunia dah tahu siapa pecipta sebenar slogan keramat itu. Sesiapa saja yang rapat dengan UMNO akan jadi bodoh serta merta. Media2 pencacai, SPR, badan kehakiman, speaker dewan dan apa2 saja organisasi yang berhubung dengan kerajaan UMNO sudah dijangkiti oleh sindrom ni. Tahniah kepada penyokong2 PR yang sihat walafiat.

HHRS: sayang sekali, kita gagal untuk menyelamatkan makcik2 felda.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template