Friday, December 10, 2010

Tumpu kalahkan BN dulu, lepas tu nak pi terlungkup, lantak korang lah

Ya, pokoknya tumpu pada kalah kan BN dulu. Lepas kalahkan BN, pakatan nak terlungkup, pi telungkup lah. Chegubard menegakkan pendiriannya yg tidak iktiraf permilihan lepas untuk apa? buat rosak suasana sahaja. Orang dah nak berperang ni. Kita sedia tahu, isu harga barang naik, baru lepas demo air. Tengah panas. Rakyat kita ni bising huha huha bila tak puas hati sekejap je, tapi bila isu sepoi keluar contoh  pasal isu dalaman ni, memang buang karen. Rakyat mudah lupa, mudah sejuk hati. Susana politik dah elok sikit memihak pada pakatan, jangan bikin sepoi. 

Jangan buang masa. Puak rejim tangguh permilihan, duk sibuk kumpul dana pilihanraya, tapi kita duk sibuk dengan benda yg tak menguntungkan untuk dibawa sebagai bekalan untuk pilihanraya.  Kalahkan BN dulu, lepas tu suka hati lah nak terlungkup pun.

KUALA LUMPUR, 9 Dis: Semua pihak mestilah menumpukan keutamaan untuk mengalahkan Umno dan Barisan Nasional (BN) terlebih dahulu dan jangan tersasar dengan isu-isu tidak relevan dan tidak matang, kata Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar.-harakah

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template