Sunday, December 19, 2010

PM Najib Razak: merempit mampu menjadi 'kawan' kepada kerajaan

Perghhh, semalam mat rempit adalah raja di jalan raya. Hari Kebesaran bagi mat2 rempit seramai 32000 rempit dikumpulkan seluruh negeri Terengganu. Traffic lights bodoh2 je mat2 rempit ni langgar. Sebelum malam perasmian, mereka berkumpulan pusing2 satu kampung sambil bunyi2kan hon. Betul2 kurang ajar. Ini lah didikan bapa rempit PM Najib Layanan mat rempit ke atas awam sebegini rupa nak menjadi kawan kepada kerajaan. Program paling baik untuk mat rempit ni, program merempit ke masjid (mcm mana nak merempit bila ke masjid bila dah nak abis waktu solat hahaha) Ini tak, siap dihidangkan konsert lagi tu.

p/s: i) sokong lah merempit, kempen terdesaknya PM raih undi anak muda.
     ii) Bapa rempit Najib Razak



Jadikan remaja 'rakan kongsi'

KUALA TERENGGANU 18 Dis. - Usaha menangani masalah remaja perlu digerakkan dengan kegiatan-kegiatan yang menjadikan kerajaan turut berperanan sebagai 'rakan kongsi' mereka.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, langkah itu perlu disesuaikan dengan cita rasa remaja masa kini yang sekali gus dapat menarik penglibatan mereka bersama dalam menggerakkan transformasi negara. -utusan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template