Friday, November 5, 2010

Adakah patut kemenangan BN di Galas menunjukkan sokongan rakyat meningkat? kah kah kah ha...


Kembalinya sokongan rakyat. Harga minyak boleh naik lagi

Dah bermacam-macam janji, tipu daya, sogok wang, bantuan media dan SPR, ingatkan boleh lah UMNO kaut majoriti 4 ribu atau 6 ribu ka. Ini tak, cuma 1190 undi je. Tak balik modal bai...

Dah bermacam-macam kelentong sana sini, janji pembangunan juta-juta, suap duit sana sini, manusia berhantu turun mengundi dan SPR ditunggang cukup-cukup dan tidak lupa juga keliling satu kampung dengan Piala Malaysia, nak katakan sokongan rakyat terhadap UMNO/BN sudah meningkat? kerja-kerja tipu daya mereka itu telah menipu mereka sendiri, kah kah kah...


3 comments:

Mizz Nino said...

Kalau baca tajuk tu.... mungkin juga sokongan rakyat dah kembali ke BN. Tak kan nak gi tanya sorang-sorang pengundi tu ya tak... tapi begitulah politik... fakta no 2, yg penting provokasi dan persepsi

otaklunyai on November 8, 2010 at 12:23 PM said...

kesimpulannya.... hanya syaitan boleh menyokong dan berkawan dengan syaitan... Nauzubillah... Biar kita kalah asalkan kita tidak melawan syariat Allah S.W.T....

Anonymous said...

kalu gini lah, rasuah pengundi 2, 3 ratus,,, UMNO letak calon putung kayu pun buleh menang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template