Tuesday, August 31, 2010

Awas generasi kencing berlari, akibat perangai pemimpin sendiri

Semoga lepas ni pakai tudung tutup penuh. Aku doa kan semoga ko mendapat nur hidayah dari Ilahi. UMNO tak suka doa kan orang bukan islam supaya masuk islam? (doa pun boleh jadi modal UMNO)

Ini pulak, puak2 UMNO berhujah, Rosmah tak bertudung ( buka aurat) depan perempuan sahaja, takde lelaki kat situ. Si perempuan-perempuan tu keluar dari rumah bertudung ke tak? atau bertudung dari rumah sampai kat surau masing2 tanggalkan tudung? apekejadahnye ni.  Nak bandingkan dengan YB Teo, kenapa x bandingkan dengan muslimah, pi bandingkan  aurat dengan kapir buat apa.

Ini pun salah satu contoh wanita bertudung anggun melecun ala buka aurat. 

Ini salah satu cara yang betul untuk bertudung. Tak reti pakai tudung, kena belajar, ini perintah Allah. Tak kira lah luar masjid ke dalam masjid ke, wajib kena pakai tudung ala tutup aurat

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template