Wednesday, April 21, 2010

Berita | Hishamuddin Tak Ingat Lelaki Dalam Gambar Ini?

Oleh addin_77

"Menteri Dalam Negeri Hishammuddin Hussein "tidak ingat" sama ada dirinya lelaki yang minum arak dalam satu gambar yang tersebar dalam internet atau tidak. Ketika soalan ini diajukan kepada Naib Presiden UMNO ini, beliau menjawab,

"Saya tak ingatlah..." (I don't remember.) Beliau bertanya, "Apa yang mereka lakukan? Ada juga gambar isteri saya. Anda boleh lihat itu superimpose (diubahsuai). Gambar yang mengaitkan anak perempuan saya itu jelas bukannya! Untuk saya, saya telah membuat keputusan...(gambar yang) dalam web ini saya takkan jawab. Benda-benda begini.""


Rupa macam saya, tangan macam saya, mata macam saya, hidung macam saya, rambut macam saya. Tapi itu bukan saya 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template