Saturday, March 6, 2010

Diharap wakil rakyat yang telah keluar pakatan dapat bertanding pada PRU13 akan datang.

UMNO bersama dengan konco2 mereka sibuk berkokok menjulang diri sebagai Juara Rakyat. Begitu juga dengan PKR juga Juara Wakil Rakyat keluar parti. Habuk2 juga perlu disapu jika tidak akibatnya juga buruk walaupun halus mulus.

Biarkan, cuma Pakatan kehilangan beberapa undi sahaja daripada wakil rakyat yg keluar parti. Bukan segerombolan undi rakyat keluar parti, bukan seundi cawangan yg hilang, bukan berpeti-peti undi berpihak kepada UBN di bahagian atau cabang Pakatan tetapi cuma wakil rakyat meninggalkan undi-undi yang telah memenangkan mereka. Wakil rakyat tinggalkan rakyat.

PRU 13 akan datang, walaupun calon cap ayam, cap kunci, cap payung atau cap wau bertarung menentang calon UBN, rakyat yang lapar dengan keadilan akan tetap menyilang kertas undi pada calon2 yang menetang parti rejim.

Kita harapkan wakil-wakil rakyat yang keluar Pakatan dapat bertanding pada PRU13 akan datang. Tengok siapa yang berkuasa , rakyat atau wakil rakyat.

1 comments:

bpk muliadi on January 20, 2016 at 8:20 PM said...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template