Sunday, January 31, 2010

Jika yang tinggal calon cap kunci sahaja melawan BN, pangkah aje lah...


Ha...lompat lompat lah, masing-masing lompatlah, lompat sampai bungkus lingkup pakatan. Rakyat marhaen dibawah ini masih boleh meneruskan perjuangan. Parti cuma satu medium atau tapak sahaja. Biar rakyat2 biasa ini sahaja melawan penindasan dan ketidak adilan. Berkubur sekalipun Pakatan Rakyat, pangkah lah calon cap kunci ke, cap ayam ke. Calon cap kunci sekalipun yang bertanding lawan BN, pangkah aje lah...tak usah fikirkan idealogi parti, sekarang era idealogi rakyat. 

Jika ini sahaja sisa yang tinggal untuk melawan BN, pangkah aje!



PETALING JAYA 30 Jan. – Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim menggesa kepimpinan tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengkaji semula kedudukan dan kerjasama parti itu dengan DAP di Pulau Pinang.... Berita Penuh utusan

1 comments:

Anonymous said...

Saya tak bernama, sebab saya bukan orang parti. Jadi saya setuju sangat saranan ini. Dan saya memang dah jadikan prinsif diri setiap kali ada PRU. Selain yang tu, saya pangkah, dan tiga penggal saya buat camtu. Saya harap ramai lagi yang berpendirian macam tajuk posting ni. Wallahu=a'lam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template