Tuesday, September 8, 2009

"alif mim nun wau..alif tendang wau...sarkis!!"

Mereka ini merebut mikrofon walaupun sesi dialog belum bermula dan memaki hamun semua kepimpinan negeri yang berada didepan. Antara kata-kata yang telah dikeluarkan ialah " MB Bodoh , "Khalid Samad sekongkol dengan kuil"," Rodziah pelacur ", "Rodziah saya akan rogol you sekarang ! " dan banyak kata –kata kesat lagi .lagi

UMNO berarak kepala lembu, mencarut, menjerit jerit mcm beruk dan maki hamun dalam sesi dialog, begini kah cara UMNO perjuang islam. Ada juga sarkas2 jinak ini membaling kasut kearah pemimpin selangor, wah semangat betul. nak tunjukkan aku lah hero pembela rakyat. Pergi jahanam lah UMNO. Tanah di Johor terbogel ke orang singapura, kecul pulak orang UMNO ni. Konon berjuang untuk org melayu. Tak habi2 untuk org melayu.

Pasal sewa PPRT sarkas2 jinak nak jalan berbogel, pasal kuil berarak kepala lembu. Pasal surau roboh mcm mana? adakah sarkas2 jinak ini berkokok, mencarut, memaki hamun, membaling kasut mempertahankan surau2 yang kena roboh? takde pulak bising. surau dirobohkan, UMNO tak buat apa2. celaka punya UMNO.

UMNO ni kuil pun tak nak, surau atau masjid pun tak mahu. Apa yang mereka nak ialah DUIT, DUIT,DUIT,PROJEK, DISKO2, PUB MALAM, KEDAI JUDI NOMBOR EKOR, KELAB2 JOGET.


Masjid dan surau yang telah dirampas, di sita dan di roboh semasa pentadbiran Selangor di bawah Barisan Nasional dahulu.

• Surau Ar Rahmah, Sekyen 8/A, Shah Alam
• Surau di Berembang, Ampang
• Surau Jubli Perak, Hulu Langat
• Surau Al-Ikhwan, Puchong Perdana
• Surau Fatima Al-Zahra, Taman Kosas;
• Masjid Al Hidayah Kelana Jaya,
• Masjid Al Munawwarah Shah Alam,
• Surau Ar Rasyidin Gombak dan
• Masjid Darul Ehsan Subang Jaya


Mana perginya UMNO ketika itu? rumah ibadat sendiri di porak perandakan, nak menyibut pulak pasal kuil?

Takde pulak berarak kepala lembu apabila patung gergasi Najib diletak di Batu caves dulu.

PERGI JAHANAM LAH UMNO

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template