Monday, August 24, 2009

Tempat sendiri macam jin bertendang

Malam tadi berita pasal Ismail Sabri(IS) berkokok di tv3 pengampu pasal tiada sebarang pembangunan yang dibawa oleh PAS sepanjang pemerintahannya di Permatang Pasir.

IS cuma berani berkokok kat tempat orang, kita minta la IS berkokok di kawasan Bera, khususnya kawasan felda Tembangau. Mampus kena baling dengan telur ayam oleh penduduk felda Tembagau. memang tak keluar telur punya lah hahaha.

Penduduk felda Tembangau rata2 dengan kerakyatan Negeri Sembilan disebabkan keadaan jalan ke bandar Bera terlalu teruk, maka ramailah penduduk situ beranak di hospital bahau.

Tengok, dasar ayam tak sedar diri. kalau nak berkokok sangat, kenapa tak bandingkan pembangunan di Bera khususnya di Tembangau dengan Permatang Pasir. Kalau pemimpin cap ayam tu, memang brand ayam jugak

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template