Thursday, February 5, 2009

OLEH KERETABURUK




Datuk Seri Najib Razak : Padan muka kamu Anwar, sekarang siapa yang lompat parti?
mana 30 orang MP yang mahu lompat parti tu? cakap saja. Masa kamu kena tahan pada minggu pertama kes liwat, kamu kata minggu tersebut mahu umumkan 2 MP MCA lompat. Mana dia? mana? tipu saja. Chit!

Yit Fong : hai yaa... macam bodoo pun ada Pakatan, sama saya ini olang pun ada pacaya ka? olang bodoo saja pacaya sama saya...ha ha ha

Mohd Osman : betul tu Yit Fong, orang bodooh pun takkan pecaya pada saya.

Jamaluddin : semasa berjawat sebagai posmen dulu, sepanjang tugas saya hantar surat, saya tidak pernah jumpa orang sebodooh ini.


Nasarudin : saya orang umno, ahli umno. Pemimpin umno mewakili dun yang dipilih rakyat yang menyokong umno. Bertapa boodohnya orang itu mengalu-alukan kemasukan saya ke dalam PKR. Siap sarungkan kot berlogo PKR pada badan saya. Perkara ini sungguh melucukan.

1 comments:

mat_terab on February 5, 2009 at 7:13 PM said...

UMNo jangan suka sangat satu kerajaan pakatan rakyat akan jatuh satu kerajaan malaysia akan Pakatan rakyat tawan kini UMNO menghalalkan lompat-melompat tunggu apa lagi siap la hangpa......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template