Wednesday, February 4, 2009

Dari kapal selam, sehinggalah tadika pun UMNO terliur

OLEH KERETABURUK

Lagi wayang UMNO,Kes kunci pagar tadika di P.Pinang.

UMNO/BN kata tindakan PR kunci pagar tadika tidak ubah seperti perangai zionis.

Wah, kunci pagar tadika tuuu, boleh disamakankan dengan zionisme.

Habis tu, kunci tahanan ISA di kem kamunting, belasah tahanan lokap sampai mati dianggap mulia kah?

Yang kunci pagar tadika tu, entah dajal firaun UMNO/BN mana ntah yang menguncinya.

Kunci pagar pakai rantai basikal karat tu, mcm mana dajal tu mangga aku tak tahulah...

Fikir cara UMNO lah, tak perlu berpanas belajar atas tikar, terajang je pagar tu, mesti tercabut. Nak ikut cara bodoh UMNO belajar atas tikar buat apa.

Siap keluar surat khabar, keluar gambar, budak tadika belajar atas tikar sampai boleh demam. Ha ha ha...

Huu, di mana negeri itu diperintah oleh PR, mesti punya ada berlaku kes bodoh kunci pagar tadika.

Wayang UMNO/BN, apa la kemaruk PR nak bergaduh pasal tadika.

1 comments:

Anonymous said...

kalau pasal tadika ni aku pun dah penat nak dgr,kalau tadika kemas dah UMNO yg punya dah tentu kunci dia yang lama2 pun dia ada,dah PR amik alih dia nak tadika tu jadi punya agar rakyat yg susah cari dia balik untuk mengadu so dia pula boleh mula kerjanya untuk mengadu domba tapi yang pasti bahasa melayu bukan utk UMNO sudah..sepatutnya hishammudin dah boleh mula cakap inggeris bila buat sidang media agar murid faham apa yang dia cakapkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hari-hari rakyat susah 2.0 Copyright © sejak 2007 Hari-hari rakyat susah 2.0 Keretaburuk/Tempe Goreng Blogger Template